آیا دیالیز برای ترویج عملکرد کلیوی وجود دارد یا خیر

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

آیا دیالیز برای ترویج عملکرد کلیوی وجود دارد یا خیر

دیالیز اغلب یک کابوس برای بیماران نارسایی کدر است، زیرا باعث ناراحتی بسیاری برای بیماران می شود. بیشتر و بیشتر بیماران دوست دارند که درمان های جایگزین خود را دریافت کنند. آیا درمان دیگری برای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟

آیا درمان دیگر به جای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟
قطعا. در کنار پیشرفت پزشکی، گزینه ای بهتر برای بیماران کلیوی وجود دارد. دیالیز دیگر تنها انتخاب برای کمک به بیماران کاهش کراتینین افزایش یافته و یا برخی از نشانه های نارسایی کلیه را به طور موقت.

بیمارستان پکن Tongshantang TCM، یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه، یک گروه بزرگ از نفرولوژیست های حرفه ای، پزشکان و پرستاران را در درمان دیابت، فشار خون بالا و بیماری های کلیوی مجهز می کند. آنها سالها تجربه بالینی و تخصص جامد را اختراع کردند.

چگونه توکسین-حذف درمان عملکرد کلیه را برای جایگزینی دیالیز احیا کند؟
هنگامی که کلیه های خود را متوقف می کنند و یا قادر به فیلتر کردن خون به درستی نیستند، تعداد زیادی از سموم و زباله ها در خون ایجاد می شود. اگر نادیده گرفته شود، به کلیه ها آسیب می رساند. و سپس بیشتر و بیشتر ناخالصی ها در خون می ماند و یک دایره بدی ایجاد می کند.

برای شکستن این دایره بدبین، اولین گام برای پاک کردن خون است، اما دیالیز نه تنها بهترین و نه بهترین راه است. درمان با سم زدایی مبتنی بر داروهای چینی توصیه می شود که به کمک خالص سازی خون و ایجاد محیط خون خوب کمک کند. این درمان می تواند به باز کردن رگ های خونی، بهبود گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه ها برای تمیز کردن خون آلوده کمک کند. مهمتر از همه، آن را نیز می تواند خون stasis حذف و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه به طوری که سرعت بخشیدن به بهبود کلیه.

به تدریج، با درمان تلفیقی، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی کاهش یابد. علاوه بر این، آسیب کلیه می تواند تعمیر شود و عملکرد کلیه می تواند دوباره زنده شود، که کمک می کند تا موفق به پیوند دیالیز و پیوند کلیه شود.

آیا درمان دیگر به جای دیالیز برای احیای عملکرد کلیه وجود دارد؟ مطمئنا، درمان با سم زدایی توصیه می شود. آیا به این درمان علاقمند هستید و میخواهید زندگی با کیفیت بالا داشته باشید؟ اگر چنین است، می توانید گزارشات پزشکی پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل ارسال کنید یا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. بهترین آرزوها!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5925.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز برای ترویج عملکرد کلیوی وجود دارد یا خیر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.